Ida af Larsson

Je suis heureux!

Publicerad 2008-06-26 13:26:09 i Life,

Je m'appelle Ida et je habite à Finspång. J'ai lu français en sept ans mais je ne comprends rien quand même. Et je crois que tout le text est faute.
Merci pour moi.


Jag har fått en lite franskaknäpp, varför vet jag inte men det vore roligt om jag faktiskt kunde komma ihåg språket. Reta mig inte för min antagligen falska franska ovanför men ni som kan franska, förstår ni?

Efter en rökpaus och ett stycke bad så sitter jag här och väntar på min tvättid. Den börjar om 45 minuter och jag ska nog även hinna med att plocka lite också. Sedan är det härlig träning ikväll och jag måste i säng relativt tidigt eftersom jag börjar 07.30 imorgon. Usch för tidiga mornar.

Elli och jag har diskuterat att det vore så skönt om man visste att Mr Right skulle stå framför näsan på en när man är runt 30 (Elli ville typ 25 men jag vill nog runt 30). För då skulle man inte känna att man kanske missar personen i fråga vilket man kan känna ibland. Att man liksom inte kan vara så kräsen som man vill vara. Men jag har en backup iallafall... Jag har en pakt med en person där vi har bestämt att om ingen utav oss har någon annan om 10 år så ska vi leva ihop. Så därför så skiter jag i  om jag "går förbi" Mr Right för jag har mitt på det torra. Hoppas jag.



Elin, jag och Åsa.
Så här såg det ut på en träning i vintras... Jag kommer verkligen att sakna mitt älskade Igelfors när jag flyttar.

Kommentarer

Postat av: Elli

Publicerad 2008-06-26 21:40:47

Vad gör du om du står där ensam om 10 år men inte den andra paktmedlemmen? :O Oroande tankar... Då är du tillbaka på noll, precis som jag.

Postat av: Johan

Publicerad 2008-06-26 22:59:15

Du harpluggat i 7 år? Tvivlar dock på att "Merci pour moi" är korrekt, men är man svensk så förstår man nog ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela