Ida af Larsson

Konstiga Ida.

Publicerad 2008-06-25 15:19:09 i Life,

Jag ser ut som en sexig djurskötare från Kolmården. Jag har ett par slitna, svarta festivaljeans, en mossgrön skjorta jag ärvde ifrån pappa med uppvikta ärmar och håret hårt uppsatt i en hästsvans vilket är första gången på minst ett halvår. Jag tycker om att klä mig lite små galet men det jobba är att men vet aldrig hur folk tar det. Jag menar första intrycket är ändå utseendet och ser man ut som en zoolog men itne är det så kan det gå fel.

Frågan är bara om jag har någon jacka som passar till, har jag itne det så är det bara till att byta om ingen...

Jag ska möta Eriksson 16.30 Vid Missionskyrkan, disken är itne diskad och maten är inte matad så jag ska ta att snabba mig lite på. Bara det inte blåser för mycket så att luggen blåser sönder, det pajar hela looken (Jag är inte fullt seriös).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela