Ida af Larsson

Kudden

Publicerad 2008-06-11 02:10:42 i Life,

Det blev inte så mycket krogen utan snarare "på-väg-ner-mot-krogen-snack".  Alltid trevligt, speciellt med vampyrdamen. Efter typ fem minuter blev det hemgång med den riktiga vampyren och vi pratade om en del saker som för min del har varit jobbigt att det har varit osagt men nu är det ute i "verkligheten" och förhoppningsvis kan jag fortsätta med mitt liv på ett enklare vis. Om mina ord togs in någonstans vilket kanske inte är riktigt säkert.

Nu ska jag tvätta av mig mitt gula och blå smink, somna och försöka drömma om någon som jag tror betyder mer än vad jag är villig att erkänna. Måste dock gå upp senast fem eftersom jag börjar jobba 17.30 men det ska nog inte vara någon fara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela