Ida af Larsson

Laddar, laddar.

Publicerad 2008-06-12 22:14:50 i Life,

Laddar ner alla låtar med FF och QOTSA som finns att få tag på, gulligt! Det har blivit mycket tjat om dom senaste tiden kan jag känna men nu är det inte länge kvar innan vi befinner oss där tillsammans (lite drömmande kanske men det kan jag få ha). Ska antagligen sova i en fotostudio på Liljeholmen eller liknande Fredag-Söndag men vi får se, jag hoppas fortfarande på ett mejl på facebook. Datorn får nog haka på i vilket fall som helst.

Jag jobbade mellan 14-20 och det gick skapligt. Polisen svängde förbi och talade om för mig att jag ska infinna mig i Tingsrätten på tisdag. Vad hände med framförhållning? Nåja, jag vill bara få allting överstökat (knivhotet på centrum).
 

I think I'm dumb

or maybe just happy

Dumb - Nirvana

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela