Ida af Larsson

Laktosfritt liv.

Publicerad 2008-06-22 20:10:17 i Life,

Har inhandlat laktosfria produkter (fil och smör) och förhoppningsvis kommer jag att må mycket bättre framöver. Åt även laktosfri  glass på jobbet idag och det var ju gott! Har aldrig varit särskilt förtjust i glass och felet har kanske varit att jag alltid har varit känslig mot laktos? Från och med nu har havreglasstiden startat.

Det var lite småsegt att gå upp och jobba vid nio eftersom jag kom i säng vid tretiden men gårdagen var rolig så det gjorde inget. Visserligen var det djävulskt kallt och jag har nog aldrig blivit så knottbiten som jag blev igår men det är väl det som är charmen med den svenska sommaren?

På tisdag kommer domen och om jag får skadeståndet ska jag bjuda med mamma till Sthlm för att se SATCfilmen, äta sushi och dricka cosmo på uteservering. Sen så tror jag att hon har rabatt på vissa hotell där uppe så det får bli en natt i Sveriges vackraste stad (Stockholm Kevin, inte Malmö).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela