Ida af Larsson

Ledig och slapp

Publicerad 2008-06-28 21:32:10 i Life,

Det var fruktansvärt de första timmarna på jobbet men sedan gick allt jättebra. Känner mig tipptopp för tillfället och håller på att göra mig iordning för utgång ikväll. Eller inte. Jag har mjukisbyxor, jättestor tröja, chips, dipp och en film att se fram emot. Det känns inte ens som lördag, söndag möjligtvis.

Har messat hela dagen med "Mr toaragg" och varje sms är en sådan egoboost att jag nästan får lite Ågren. Fast det är rätt gött att ha någon som höjer en till skyarna när man jobbar tolvtimmars och känner sig som en utsliten sko. Det som är synd är att jag knappt kommer ihåg hur han ser ut. Jag vet att han såg väldigt bra ut men inte mycket mer än så. Han var brunett, kunde Ebba Grön låtar och kysstes som en gud. Det räcker för mig.

Nu börjar filmen igen så jag ska återgå till den och slappa, slappa, slappa. (Ser på Tonårsliv på fyran för dom som undrar.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela