Ida af Larsson

Myspys

Publicerad 2008-06-23 00:40:02 i Life,

Det blev en relations- och myspyskväll med Eleonor. Chips, popcorn, vatten i martiniglas (bara för att) och hela första säsongen utav Sex and the city. Nu vet vi iaf hur Carrie träffade Mr Big, vilket ingen utav oss visste tidigare.

Nu är det Harry och jag kvar men jag ska sätta på säsong två att somna till eftersom Elli redan har sett den. Imorgon ska jag inte göra ett skit. Vi får se vad verkligheten har att erbjuda men nu ska jag stänga in mig i drömvärlden och tänka på hur jag och Angelica ska leva våra liv i NY...

Tack Elin för ditt (ovetandes?) utlån utav SATCfilmerna. Det gjorde min kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela