Ida af Larsson

Natti

Publicerad 2008-06-10 00:04:44 i Life,

Jag somnade i solen, och färgen på mina lår är rödare än rödast. Det är inte första gradens bränskada vi pratar om utan minst sjätte gradens. Det behövs nog inget täcke inatt iallafall för att kroppen värmer sig själv ganska bra idag.

Jobbade mellan 16.30-21.00 vilket var helt okej. Gick på en kvällspromenad med ungarna (tre ungar i åldrarna 2, 3 och 6) till en lekpark där vi hängde någon timme och gick sen en ganska lång promenad. Mysigt värre och det är inte långt ifrån dom där tankarna "tänk när jag...".

Imorgon ska jag jobba 8-15, träning vid sex och sedan full fart hem för att se fotbollen. Elli och jag har planerat att bli fulländade sverigesupportrar imorgon men vet inte riktigt vart vi ska leka patrioter. Men en öl skulle inte sitta fel eftersom jag börjar sent på onsdag.

Nu ska jag försöka somna och inbilla mig själv att jag befinner mig på nordpolen för min hudtemperatur börjar säkerligen överstiga 45 grader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela