Ida af Larsson

Nyköping

Publicerad 2008-06-18 11:57:41 i Life,

jag ska alltså flytta till Nyköping till hösten och bo där i två år. Det är inte särskilt långt och det skulle kunna gå att pendla men det vill jag inte. Kruxet är bara att det knappt finns några lediga lägenheter. Och dom som finns är jag nummer 70 i köplats. Känns väldigt hoppfullt. Eller inte. Finns det ingen som har en lägenhet till övers i Nyköping?

Skulle ha jobbat idag men ungens mamma ringde och strök tiden men jag är inte bitter för det betyder att jag får se hela fotbollen!!! Ska dock till jobbet för sommarfesten så att jag kan visa upp mig lite inför föräldrarna. Dom har nog ingen riktigt koll på vem sjutton jag är.

Jag borde kanske plugga lite idag också. För det har jag ju faktiskt inte gjort. Men jag känner att jag inte har någon inspiration idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela