Ida af Larsson

Oups.

Publicerad 2008-06-28 08:39:49 i Life,

Jag kräktes inatt. Mer är så behöver vi inte gå in på det. Jag skyller på KLs bilkörning men det kan ha något att göra med alkoholintaget igår. Anledningen till att jag tvingade mig själv till att besöka toaletten var att jag mådde som jag borde efter att ha sovit hela svängiga vägen hem och för att jag vägrade att bli bakfull idag. Jag ska ju ändå jobba om tjugo minuter. Och bortsett ifrån att jag är lite trött så mår jag faktiskt överraskande bra.

Jag berättar mer sen men igår föll jag för;
-Var det dig jag flörtade med förut?
-Ja...
-Du är den snyggaste jag någonsin träffat, jag är kääär.
(Det krävdes inte mycket igår.)

Tolvtimmars.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela