Ida af Larsson

På jobbet

Publicerad 2008-06-04 20:08:29 i Life,

Sitter på jobbet, alla utom en unge har gått hem och han ligger och sover så då kan jag passa på att uppdatera er.

Åkte till Örebro imorse för sista grejen, trodde jag. Jag fick föga förvånande en komplettering att göra men det tänker jag inte tänke på förrän nästa vecka för jag har varken tid eller ork just nu. Det går förhoppningsvis ganska fort för det vara bara några referenser som skulle pillas dit. Men som sagt, det ska jag inte tänka på nu!

Annars har dagen gått relativt smärtfritt. Har som jag skrev igår jobbat från 13 och slutar om en timme, det känns att jag gick upp halv sju och har hållt igång sen dess men det är bara att bita ihop och se glad ut. Imorgon tar min älskade lillebror Martin studenten så då ska det firas hela dagen. Tänkte nog nästan dricka mig full tillsammans med honom och knata ut på krogen imorgon för att även fira min skolavslutning (som typ gjordes idag). Men ingen sovmorgon imorgon heller, ska hämta tårta i Hällestad klockan nio och sen utföra en jäkla massa ärenden.

Nej, nu återgår jag till tvn och den sovande ungen så att jag inte behöver få alltför stor ångest över min slapphet.

Börjar tycka att jag blir fetare och fetare för varje dag som går, i början visste jag att det var min hjärna som spelade mig ett spratt men nu är jag inte så säker på det längre. Jag vill inte vara äcklig och fet i sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela