Ida af Larsson

Såja!

Publicerad 2008-06-01 23:12:23 i Life,

Förlorade matchen med 1-0 men som sagt, det var mot serieledarna så det var inte fy skam. Slåg i backen som vanligt vilket bland annat ledde till att höger knä delvis är blått.

Åkte sen till stan en sväng för att hämta en hemkommen blåsparv ifrån Stockholm. Vi åkte en bra bit in på Rejmyrevägen för att jag höll på att sprängas utav kissnödighet och inte ville kissa där någon kunde se mig. Vi tänkte bada men det var ungar vid varenda badplats och myggen blev för ihärdiga.

Nu ligger jag här i min säng och vilar för att det kommer vara ett sjuhelsikes drag nästa vecka! Jag ska jobba en massa, folkrace imorgon, match på tisdag, sista seminariet onsdag, Martin tar studenten torsdag, och nyköping på lördag. Herre min gud, det kommer att ta på mina latmaskkrafter. Men sen är jag ledig tills söndag efter midsommar tror jag. Så det kanske kan vara värt att ta ut sig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela