Ida af Larsson

Stress!

Publicerad 2008-06-23 12:35:12 i Life,

Jag har verkligen ingenting att göra idag och jag håller på att stressa ihjäl mig över det! Jag känner att jag borde uträtta något men har ingen aning om vad. Ska jag vara ärlig så känner jag för att bygga en koja eller campa för att det är så mysigt väder men dom bönerna lär inte bli hörda.

Imorgon om jag får mitt skadestånd ska jag åka in till stan för att köpa tyger och sedan sysselsätta mig med i sommar att sy klänningar.

Upptäckte igår att jag har två lediga Finspångshelger under hela sommaren.
Mina sommarhelger:
v. 26 - 32 timmars jobb (tolvimmars lördag-söndag)
v. 27 - LEDIG! (finspångsrocken?)
v. 28 - 9 timmar på fredagen, åker till Öland tidig lördagmorgon
v. 29 - kommer hem från öland sen lördagkväll, jobba 8,5 timmes jobb på söndagen (dubbla pass).
v. 30 - 10 timmar fredag, 9 timmar lördag, 10 timmar söndagen (dubbla pass).
v. 31 - Jobbar på Augustibuller
v. 32 - 8 timmar fredag, 10 timmar lördag, 12, 5 timmar söndag
v. 33 - LEDIG!
v. 34 - har flyttat till Nyköping

Så först till kvarn får först leka med Ida V 27 och 33!

Jag ska inte fortsätta tråka ut er med jobbstatistik utan istället gå och testa min lakosfria fil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela