Ida af Larsson

Tvättråd.

Publicerad 2008-06-26 17:58:50 i Life,

Man ska nog inte tvätta benskydd i 90 grader... Jag gjorde det eftersom jag trodde att dom behövde det och nu är dom platta och plasten har spruckit. Dom påminner lite om vindskydd. Skorna gick sönder för några veckor sedan så jag spelar med högerdojjan dundertejpad. Det är nog dags för ny utrustning...

Det blev ingen träning idag för att jag inte har någon skjuts ut. Jag tycker att om man itne ska träna så kan man väl höra av sig i tid? Då hade jag säkert kunna fixat bil men nej då. Nu har jag fått höra på omvägar att personen inte ska träna ikväll även fast jag har ringt och försökt få tag på henne.

Suktar lite efter chips och dipp ikväll så jag ska nog knata bort till mamma och hämta bilen så att jag inte svullar upp som en ballong. Måste börja knata lite oftare eftersom det inte är så mycket träning i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela