Ida af Larsson

Vad ska jag säga?

Publicerad 2008-06-24 22:06:00 i Life,

Saker och ting är inte direkt mindre förvirrade...

Förlorade matchen med 9-0, skitbra! Verkligen! Men men, jag gjorde en helt godkänd insatts enligt mig själv förutom en lite stund i slutet på första då jag fick håll.

Jag räknade med att ha en massa nyfikna kommentarer typ "Snälla Ida, jag är sååå nyfiken, jag går under av nyfikenhet. Vart är du?!" Efter gårdagens sista inlägg. Men inte en enda. Era as. Skit i det då.

Ingen mat finns det heller och imorgon är den stora dagen då jag får veta exakt hur hungrig jag kommer vara kommande månad. Jag gissar på svältgränsen, fast det skulle ju vara bra inför Beach-08 (gosh, avskyr det uttrycket). Men allt löser sig, det gör det jämt.

Två avsnitt kvar utav säsong två (Sex and the city), jag ska laga lite ruttet ris och lägga mig och titta på det i sängen. Sen så ska jag sova jättemycket och imorgon ska jag ta tag i livet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela