Ida af Larsson

Varför är jag så dålig på att vakna?

Publicerad 2008-06-26 11:27:14 i Life,

Om jag inte blir väckt av något så vaknar jag inte! Jag är så trött på att det ska vara så.Idag vaknade vid kvart i elva för att Harry slickade mig på näsan. Det var snällt av honom att inte låta matte sova bort hela dagen men det vore tervligt att för en gångs skull vakna tidigt utav mig själv. Jag är i stortbehov utav lite dygnsrytm.

Jag längtar verkligen efter hösten då jag ska påbörja ett nytt kapitel i livet. Härligt, härligt. Har fått en hel del kommentarer att det är en jävligt cool utbildning och att mina drömmar är tuffa. Jag kan faktiskt inte göra annat än att hålla med, ibland är jag lite lagom tuff sådär. Borde ringa Peter och berätta för honom att jag kom in men jag orkar inte, jag lär visserligen träffa honom nästa helg så det gör inget.

Något annat jag längtar till är även veckan på Öland. Det ska bli grymt kul! Tror faktiskt att jag har haft väldigt tur när det kommer till familjemedlemmar. Jag menar, säg en coolare mamma än min? Det finns inte.

Nu kommer tydligen Omar upp på en rökpaus så jag ska sluta skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela