Ida af Larsson

Vilket sommarväder.

Publicerad 2008-06-26 18:50:50 i Life,

Det ser ut som om himlen snart kommer att spricka och det kommer att dundra ner minst 34 ton regn. Det är ett härligt sommarväder vi har. Borde gå till mamma ganska snart eftersom att jag inte äger något paraply. Eller gör jag?

-Hallen-

Titt på fasiken, det hängde ett ensam paraflax där ute. Undra vart jag har köpt det? Det kanske inte äns är mitt? Undrar vems det är då... fast jag har en känsla av att jag köpte det till något tillfälle fast jag har ingen aning om vad.

Regnstövlarna får nog också åka på. Bara man kan gå en bit i regnstövlar... Stövlar är det  nog hög skavsårsfaktor på. Fast det märker vi sen. Dom är ju snygga och man kan ju bara ha på sig dom när vädret är såhär. Fast det har ju itne regnat än. Kan man ha regnstövlar innan det har regnat men att det ser ut som om det är påväg?

Kommentarer

Postat av: "fadderjessica"

Publicerad 2008-06-27 14:03:39

oh nu har jag hittat till din blogg igen, det tog tid. tappade helt bort adressen! vad mycket jag har missat sen dess! hoppas du har en nice sommar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela