Ida af Larsson

Why?!

Publicerad 2008-06-06 22:55:57 i Life,

Man kan väl säga att allt går åt skogen för tillfället. orkar inte ta allt eftersom jag faktiskt har precis har slutat gråta över det jobbiga så vi hoppar över det.

Fick en smäll på fotbollen i Igelfors över käken så nu har jag ett underbett som heter duga. Fick smällen på höger sidaa men det är vänster käkled som är svullen och gör förjäkla ont hela tiden. Vem faan förutom jag lyckas med det?! Dock har jag tagit årets första dopp idag med mamma, pia, birgitta och matheus i älgsjön. Det var mitt första dopp för iår och matheus första dopp någonsin (utomhus förstås). Nice, nice.

Nej, nu orkar jag inte andas längre för att jag har fasiken knappt sovit något på över en vecka och imorgon ska jag upp 05.45 och åka till Nyköping för intervjun på skolan. Kul fredag... Fast det känns inte som att det är det så det känns inte som om jag missar något ändå.

Nu tackar jag för mig och säger god natt. En fredagkväll klockan 22.55.

Kommentarer

Postat av: Kerstin

Publicerad 2008-06-08 18:16:26

Usch då..låter inget roligt. Hoppas turen vänt. :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela