Ida af Larsson

Djävulskt trött.

Publicerad 2008-03-13 20:52:11 i Life,

Inatt sov jag 3½ timme. Inte så smart kanske. Somnade till lite när jag var påväg mot Örebro så jag fick stanna och ta lite luft i Pålsboda. Väl i skolan lyckades jag bli övertrött och kanske lite flamsig men jag försökte tygla det. Träffade kusin Linda och grattade henne till bebisen som kommer i september.

Vi jobbade på en gupparbete under ca fem timmar och det blev hela 2 A4! Det är starkt jobbat. Vi diskuterade en hel del andra grejer också och jag tyckte iaf att det var en rätt bra dag.

Åkte hem men kom för sent för att ta mig iväg på träningen så jag åkte till Mamma med lite sjukispresenter (nässpray och liknande) och spelade lite GH med Emil. Sen var han hunrig som vanligt och vi drog till Purrfect för att käka.

Nu är jag hemma och är fruktansvärt trött. Det är dock inte godkänt att gå och lägga sig nu så jag måste plåga mig själv ett litet tag till.

Imorgon blir det en välbehövlig fika med Johanna Vaginal och mig själv; Ida Oral (Don't ask). Men för tillfället så ska jag nog bara lägga mig ner och dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela