Ida af Larsson

Faan

Publicerad 2008-03-16 10:40:19 i Life,

Jag blev sjuk, hade hög feber inatt och trodde att jag skulle frysa ihjäl. Imorse badade jag mer eller mindre i svett. Jag har huvudvärk och halsen är svullen. Och då menar jag inte bara inuti utan hela halsen är jättestor, det ser ut som en tjurnacke. Men sen när jag ringde Kicka för att tala om att jag nog inte kunde vara med på matchen fick jag reda på att jag skulle starta i kedjan och då kände jag mig kirakulöst bättre. Jag har verkligen väntat och längtat efter den här chansen och nu när jag väl får den så är jag dundersjuk. Jippie. Men jag ska vara med iaf.

Nu ska jag äta mat, kurera mig och försöka peppa mig själv till att iaf lyckas med ett mål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela