Ida af Larsson

Äntligen!

Publicerad 2008-05-29 00:07:45 i Life,

Det är nu min tur vänder!

-Parkhänget var helt underbart och Eriksson och jag låg och pratade minnen och kedjerökte.
-Vi vann matchen med 3-2, visserligen hade vi kunnat vinna med 10-0 men vi ska vara nöjda.
-Jag fick mejl ifrån KY musik&event för påminnande om bekräftelse av intervju? Jag har inte fått något tidigare mejl men jag blev mäkta glad för att jag tror nog att jag ska lyckas charma dom nu när jag får träffa dem personligen. Tänk om jag inte hade fått detta mejl heller, då hade jag missat min chans...

Men det är lugnt för det är nu som min tur vänder (borde kanske köpa en trisslott nu när jag ändå är på g, så att säga).

Jag har nog glömt/inte orkat skriva att jag fick nobben ifrån ena skolan jag sökte. Visserligen står jag på reserv plats men det tar jag som ett nej eftersom det är en sådan eftertraktat utbildning.

Någon som ska med till tippen imorgon? Inte det? Men det gör inget, för det kommer att vara lika underbart ändå!

Fick knät mer eller mindre avsparkat på matchen så det kändes gött att veta att det stod en säng och väntade på mig när jag kom hem men insåg ganska snart när jag kom hem att det abra var till att arbeta... Sänghelvetet var ju inte bäddad eftersom jag har tvättat idag. Så det ska jag dona med nu och invänta samtal ifrån  nattskiftet så att jag kan skvallra lite.

Kommentarer

Postat av: Fredrik

Publicerad 2008-05-29 11:18:33

Grattis till segern tjejen! are there more victories to come?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela