Ida af Larsson

Bara för att jag borde plugga...

Publicerad 2008-05-12 21:21:14 i Life,

...så gör jag en liten roligare grej istället.

Fram med mobilen och håll in knappen och bara stanna på ett namn

Namn - Anna Sthlm
Är han/hon kul? Lite blyg men rolig
Har du kramat personen i fråga? Det tror jag nästan
Minne av personen? Hultsfred 06

Namn - Dennis AIK
Är han /hon vacker? Mer söt isf
Minne av personen? Ojoj, vad ska man välja? Får bli hans striptease hemma hos mig.
Har du hennes/hans msn? Ja

Namn - Elin Zäta
Var träffades ni första gången? Fotbollsträning i Lotorp 97 eller nått. 
Är personen viktigt för dig? Inte direkt kanske
Sista bokstaven i personens namn? N?

Namn - Hagge
Flicka eller Pojke? Pojke
Älskar du honom/henne? Jag älskar minnen som han ingår i.
Har du pratat med personen i telefon? Jadå.

Namn - Jerry
Hur länge har ni känt varandra? 8 år som bekanta
Har du kysst honom/henne? Nej
Kan du berätta hemligheter för personen? Nja, inte livsviktiga kanske.

Namn: Linda Jonas
Är ni släkt? Nej
Känner du honom/henne bra? Nej, men jag önskar 

Namn - Oscar F
Har du sänt personen ett sms? Det vet jag faktiskt inte.
Är det en tjej? Det tror jag inte
Går personen i samma skola? Örebro univeristet? Nej.

Namn - Simon C
Är hon/han vacker? Vacker är ett svårt ord på killar, snygg skulle jag säga.
Känner du honom/henne bra? Nej, inte än iaf.
Är han/hon upptagen? Nej

Namn - Sophie And
Hur gammal? 20/21
Bor? Finspång
Hatar du personen? Nej

Namn - Anna Rautio
Har du besökt personen? Nej
Är han/hon trevlig? Ja.
Vad börjar hans/hennes namn med? A

Namn - Elin Lager
Har du kramat henne/honom? Ja
Har du sett personen full? Jajamensan
Är personen äldre än du? Nej

Namn - Jonas
Står han/hon nära dig? Nej.
Har du kramat personen? Jaa.
Har du varit förtjust i honom/henne? Nae.

Namn - Lotta General
Beskriv med ett ord? Underbar 
Bor personen i huvudstaden? Nej
Har du sett honom/henne i en dröm? Det tror jag inte 

Namn -  Karin Anal
Första tanke: Oj, det är många år sedan. Men vi hittade varandra direkt.
När träffade du senast personen? Studentveckan inne i stan
Varifrån har du fått hans/hennes nummer? Henne själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela