Ida af Larsson

Bonika bate doba

Publicerad 2008-05-01 03:22:07 i Life,

Bara för att jag har världens bästa granne. Blev bjuden hem på taxi och grannen tvingade sig in för att titta lite på min lägenhet, sen så fick jag och Harry komma över till hans för att titta lite. Harry stortrvdes och jag var/är trött som ett ekollon. Men nu är jag hemma och ska sova.

Idag har jag bytt däck på Sally, dock har jag antagligen fått en spricka i tummen efter det och det är inte så skönt. Kan inte riktigt greppa som jag ska. Efter mycket stress infann jag mig i Igelfors och vi grillade och hade jättetrevligt ända tills det blev fyrverkerier och jag lyckades med konststycket att få en lite plutt från fyrverkeriojäsen i ögat. Vilket resulterade i att jag inte såg något på höger öga tills vi tog oss tillbaka till bruksgården och jag fick tvätta bort allt smink och lyckades peta ut grejen med lite papper. Härligt.

Vi lekte lekar och allt var jättetrevligt tills tolv då resten kom på att det var dags för hemfärd. ringde runt till nästa alla jag känner och tjatade om utgång men ingen var sugen. Fick tillslut tag på Adde som kunde ta hand om en vilsen själ. Jättemycket folk ute och pratade med en hel del, bl.a. grannen. ;)

Men nu är det nog dags för sängen för imorgon är det fika med Isa och Anna som står på agendan och kanske lite film. so long.

Kommentarer

Postat av: K

Publicerad 2008-05-01 09:22:51

Åh gud, byter du däck, kvinna?? Blir extremt imponerad.. Kul att du och Harry hade det nice igår.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela