Ida af Larsson

Doktor död.

Publicerad 2008-05-01 13:36:30 i Life,

Satus vad ont jag har i tummen. Det här kan inte vara bra.

Vaken efter en skön natts sömn och ingen bakfylla idag. Ser dock ut som om jag har blivit överkörd utav ett tåg. Men vad gör det när man inte har någon att vara morgonsnygg inför. Vet inte varför men lyckades få iaf tre erbjudanden igår som jag vänligt men bestämt tackade nej till (jag försvann). Fick en kram utav en karl jag aldrig pratat med tidigare och han började fråga ut mig om min fotbollskarriär, lite läskigt var det att människor kan ha sådan koll. Jag förstår om man kan namn och tidigare förhållanden men att veta något annat är lite konstigt.

det har verkligen blivit en del utav min identitet, singel-Ida. Känns lite småkonstig med tanke på att jag alltid tidigare har varit förhållande-Ida.

Äggmackor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela