Ida af Larsson

Elli vill inte bada!

Publicerad 2008-05-03 18:04:47 i Life,

2008's ursäkt på allt; men Elli vill inte bada... (för internt för att förklaras men läsa Ellis blogg så förstår ni nog lite mer)

Det känns som att dom flesta runt omkring mig bara går runt och är bittra hela tiden. Vad är det för fel på att vara dunderglad ibland och supersur ibland och istället gå runt och vara en lite-lagom-sur hela tiden? Ibland så vill jag slå er i huvudet med en ballong så att ni förstår att bitterheten inte är så attraktiv för människor som inte är lika bittra som ni hela tiden. Ta er i kragen och se till att få fram lite mer känslor. (Jag nämner som vanligt inga namn men om du känner dig träffad så är du det säkert) Jag tycker inte illa om er för det men jag önskar att ni kunde se att allt inte bara är förjävligt hela tiden och att allt inte går åt helvete. Ni får mig att dra mig någon annanstans.

Sådär, lite klagomål ute ur kroppen. (Nu är jag glad igen, svårare än så var det inte)

Har hunnit med att skriva en sida på hemtentan, hur ska detta gå? Jag har så mycket annat att stå i att hemtentan inte har hunnits med idag. Ändå är jag varken påklädd eller har ätit mer mat än frukost.

Elli kommer bort vid nio till mig och då ska vi ner till ettan för att titta på folk som spelar guitar hero. Försöker få tag på Eriksson också så att hon kan haka på men som vanligt svarar hon inte. Det blir nyktert och inte för sent ikväll eftersom jag ska spela match imorgon.

På något sätt så känns det inte som om jag fick ur mig allt i detta inlägg. Jag får ta och äta lite mat och göra mig fin så kanske jag kommer på vad det är som saknas.

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-05-03 18:08:33

Godkväll :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-03 18:37:46

jättefin blogg du har =)
ha en bra dag!

Postat av: Helena

Publicerad 2008-05-03 20:32:58

Jag är minsan alltid glad! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela