Ida af Larsson

En kommentar;

Publicerad 2008-05-19 00:42:15 i Life,

fick en kommentar nere på ettan igår;

K=Kille som är två år yngre, känner igen honom men har aldrig pratat med honom.
J=Jag

K - Ida?
J - Eh, ja?
K - Ida Larsson?
J - Ja?
K - Ida Larsson, 9c?
J - ...erhm, nja...?
K - Du vet att du är känd som det va? Ida Larsson, 9c? [Ler som om han ska spricka]
J - ......
K - Ida Larsson, 9c! [tokler] Coolt. [går sin väg]
J - ......


Det är fyra år sedan man med rätta kunde kalla mig för Ida Larsson, 9c. Men det som är konstigt är att folk som jag aldrig sagt ett pip till går runt och pratar om mig och det verkar inte vara en engångsgrej. Lite orolig är jag även över att jag inte har en aning om vad dom pratar om...

Nu ska jag drömma om saker som är för hemliga för att avslöja i min fina blogg. Men om jag får som jag vill så dröjer det inte länge innan jag kan prata om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela