Ida af Larsson

En överraskning!

Publicerad 2008-05-07 11:56:12 i Life,

Jag har ett litet uppdrag på gång i sommar. Vet inte om det blir något och det känns lite små surt att delge er saken om det inte skulle bli så. Men jag är sjukt dålig på att hålla hemligheter för er så here we  go;
Jag ska förhoppningsvis jobba som scenvakt på Where the action is i sommar!

Enda festivalen som jag verkligen vill åka på men eftersom jag inte har några pengar så anmälde jag mig lite på skoj och igår fick jag ett mejl om att jag antgligen kan få jobbet. Det skulle vara helt underbart. Sovplats är väl det enda jag saknar isf men en natt under stjärnorna skulle ju inte heller vara helt fel.

Och bara för att jag berättade det här nu så kommer jag inte att få det. Garanterat.

Jag vill pierca mig idag men det finns varken pengar eller skjuts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela