Ida af Larsson

ESC!

Publicerad 2008-05-22 21:33:13 i Life,

Sitter och tittar på semin i Eurovision såklart! Jag är ju ändå en schlagergeek. Känns lite sorgligt att sitta och titta på det själv men vad ska man göra när man är singel och jävlig? Just det, jag slutade vara kär igår. Det gick inget bra och jag orkar faktiskt inte hänge mig åt något annat än mig själv för tillfället. Mig själv, min älskade katt och mina kära vänner.

Funderar på om jag skulle mysa till det lite med ägg och lite thé framför tvn (oj, vad det inte lät mysigt) men frågan är om jag orkar.

Gårdagen;
Åkte runt i bil med Elli, Dennis och Mister rabbit i cirkus fem timmar (mellan elva och fyra) igår natt och vi var ute på rökturné. Dvs man åker runt till olika platser, tar en cigg, åker till nästa ställe och upprepar proceduren. Självklart lyckades vi trycka in en hel del annat också men rökturnén var vår huvuduppgift igår. Det låter säkert inte så kul men det var fruktansvärt roligt. Stod även och pratade med polisen eftersom vi var nyfikna på varför dom hade spärrat av hela centrum. Det visade sig att det hade blivit bråk och en kille hade blivit knivskuren. Det var kanske inte lika kul men ändock intressant.

Nej, vet ni vad. Nu ska jag tända ljus, göra iordning en god kvällsmat, byta om till mysdress och titta klart på esc.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela