Ida af Larsson

Extremt trött Ida

Publicerad 2008-05-15 23:27:57 i Life,

Har hunnit laddat upp lite bilder på bdb men nu börjar huvudet bli tungt igen. Det suger i magen också men det finns inte tillräckligt mycket mat för att jag ska få lov att ta något nu. För då är jag hungrig igen till imorgonbitti, bättre att vänta tills dess. Låter ganska sjukt men är man student så är man.

Imorgon blir det till att plugga, städa och ta en sväng till systemet. På kvällen får vi se vad som händer men om jag inte får tag på någon så får jag vänta tills Elli har kommit hem ifrån jobbet vid 22 innan det hittas på bus. Dock måste jag vara hemma tidigt eftersom jag ska upp i ottan på lördag. Kan inte avslöja för mycket men lite mer information kommer imorgon.

För nu är det läggdags och lite skönt tvhäng med katten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela