Ida af Larsson

Fågelmås

Publicerad 2008-05-25 21:31:54 i Life,

Eriksson trodde en gång i tiden att det hette fågelmås och inte fiskmås. Hon är för underbar.

Ska antagligen ut med Malin och Elli och gå lite och jag känner att det är välbehövligt, men faktiskt inte för pratet den här gången utan för förbrännandet utav kalorier. Jag har aldrig varit någon som går för att bränna fett utan för att snacka av sig (eftersom jag aldrig går ensam) men nu har det ändrat sig. Antar att det är för att jag känner att drömvikten inte är så långt borta nu.

Martina påpekade igår att min midja blivit smalare emn även att mina bröst har krympt. Min mardröm är här, det får bli sillisar nästa.

Om tio minuter blir det fettbränningsaction. Önskar att jag kunde berätta vissa saker som tynger mig för tillfället men det kan jag inte. Det är jobbigt med dom där sakerna man inte kan/får berätta för någon. Dom kanske hade rätt på möhippan? Att jag är den som bär på störst hemlighet.

Nåja, dags att samla tankarna och gömma några längst bak. Sen är det bara att bli gamla vanliga, superglada, spralliga tokIda. Jag trivs som det och det är mitt rätta jag men ibland är det så uttröttande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela