Ida af Larsson

Film och tacos.

Publicerad 2008-05-29 23:41:56 i Life,

Supermätt efter en massa tacos och mys med Bridget Jones (såklart). har en liten snutt kvar på filmen men tänkte säga godnatt till bloggen innan jag lägger mig och tittar på det lyckliga slutet som går så bra att somna till.

Morgondagen;
Vrinnevi och besöka logopeden som ska tala om för mig varför jag är hes.
Jobba några futtiga timmar för att de ska lägga om schemat på jobbet.
Ta en snabbvända på Finsponga marken (ensam, eftersom alla andra är suckers)
Titta på Curtans utspring ihop med min kära lillebror.
Hem och göra mig vacker.
Ner till den STORA uteserveringen på ettan för att spendera kvällen med goda vänner, öl och cigaretter.

Nu återgår jag till Bridget Jones, min underbara förebild.

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2008-05-29 23:54:10

ring om du vill ha sällskap på finspångamarken!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela