Ida af Larsson

Föreläsningen.

Publicerad 2008-05-06 22:28:13 i Life,

Läsa igenom bloggen och kom på att jag skulle berätta lite om föreläsningen idag. Och jäklar, vad förvirrade alla var. För det första så var schemat helt kyko och när vi skulle fråga om det så tog hon fram ett annat schema som tydligen inte stämde men det på hemsidan stämde inte heller och det som stämde fanns inte. Ja, ni förstår kanske hur bra hon var på att förklara?

Sen så hade hon inte skrivit några datum på litteraturen så ingen visste när man skulle läsa vad och när vis kulle gå igenom det så skulle vi läsa typ hälften tills på torsdag fast det inte var tills på torsdag eftersom det skulle vara tills på tisdag fast några var inte så viktiga att läsa. När vi skulle sammanfatta allt så visade sig att hon hade sagt fel datum.

Ja, herregud. Detta var inte allt hon virrade till men jag tror att det räcker för att få er att förstå.

Varför håller jag mig vaken? Chansen är ju ganska minimal att mr right ska plinga på dörren snart så då är det väl ingen idé att vara vaken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela