Ida af Larsson

Förlåt

Publicerad 2008-05-18 19:00:26 i Life,

Nu har det flugit förbi sådär många datorlösa timmar igen.

Fredagen; Jag och Elli åkte till Söderköping på fest efter att hon slutade jobbet. Inte så roligt men utav en viss anledning så trivdes jag ganska bra. Åkte hem vid två och hoppade av på centrum, Elli åkte hem och jag och mitt nattliga besök gick hem till mig och somnade runt halv fyra.

Lördag; Vaknade kvart i åtta och packade saker och gjorde mig iordning mer eller mindre fortfarande på fyllan. Kvart i nio blev jag hämtad eftersom vi skulle kidnappa Åsa (från fotbollslaget) och ha möhippa för henne. Började inne i Norrköping med Paintball vilket kan ha varit bland det roligaste jag har gjort. Lyckades få in en klockrenträff i bakhuvudet på Linda så att hon blev rosa istället för blond. Fick två träffar som gjorde riktigt ont men fasiken så kul det var.

Efter det slog vi ner varandra med säckar ifrån stockar och hade sumobrottning i 15 kilos dräkter. Åkte hungriga, trötta och svettiga in till Finspång igen för att äta mat på Alléhotellet, mycket gott och efter det fick vi sitta och göra halsband och armband. Vi fick likadana pärlor men jag gjorde mitt eget eftersom jag inte tyckte att ritningen passade min stil.

Hem till Linda för förfest och en jäkla massa lekar. Fick Åsa att ta på sig en nakendräkt och efter x antal alkoholhaltiga drycker gick vi ner till ettan så att Åsa fick sjunga karaoke i sin fina dräkt. Åkte sen in till Norrköping för fortsatt festande på Hugos. Lyckades övertala busschauffören att jag skulle få åka gratis in till stan. Det kändes gött för min lilla, tunna plånbok. Fick samtal vid tre när vi var på väg hem så när vi kom tillbaka till Finspång blev jag upplockad på centrum för ytterligare en natt med besök.

Idag har jag inte hunnit med så mycket mer än att titta på film och nu ligger jag här och väntar på att Elli ska sluta jobba så att hon kan ringa mig för jag behöver verkligen prata av mig med någon som är insatt.

Ska ladda upp bilder i bdb. So long.

Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2008-05-18 19:09:23

Åh e besöket han som du bestämde dig för att bli kär i ;P hihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela