Ida af Larsson

Fy skäms.

Publicerad 2008-05-05 21:36:35 i Life,

En kommentar! Visserligen en perfekt kommentar men bara en kommentar. Jag ber er mycket sällan om något (har väl kanske hänt två gånger tidigare) och nu när jag gör det så kan ni väl vara snälla och knåpa dit något. Skriv att jag kan skita på mig om ni inte orkar svara på punkterna. Jag måste bara känna att det finns några som läser det jag skriver för att känna mig motiverad att fortsätta.

Sådär, nu ska jag inte skälla på er mer. Förlåt mig.

Fick träna i mål idag och jag har glömt bort hur sjukt roligt det är. Men det är så länge sedan att jag helt har glömt bort det där med att man faktiskt får ta bollen med händerna. Men det ska göras om, inte imorgon men någon gång snart. Det kan ju ändå vara skönt att vara tränad reservmålvakt...

Nu är det Kobra på tv (man lär sig uppskatta program man aldrig trodde man skulle tycka om när man inte har fler kanaler än standard) och det ska intas viktväktar mat och googla på hemliga saker som jag inte kan avslöja ifall en viss person läser bloggen. Jag tror inte den gör det men man vet aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela