Ida af Larsson

Gissa bajset.

Publicerad 2008-05-04 11:18:49 i Life,

Som vi säger på rena myror-i-brallan-manér.

Idag är det match och jag ligger och taggar lite. Skulle spela högermitt men det var några som inte kunde i backlinjen så jag fick hoppa ner på vänsterback. Hade självklart varit roligare på mitten men jag kan säkert lyckas byta upp mig. Riktigt länge sedan jag spelade back så vi får se hur det går. Det kan ju inte gå mer än åt helvete.

För övrigt så förstår jag inte hur Brolle kunde slå Lotta Engberg, är tittarna tondöva?

Hade fått ett meddelande på msn inatt som jag såg nu;
-Du vet om att du är bäst va?

Behöver jag säga att det gjorde min dag eller förstår ni det?

Jag har ingen frukost, jag drömde att jag hade bröd inatt men kom på nu att det bara var en dröm. Crap. Helena har föreslagit kattmat, det kanske är gott om man bara inte tänker på vad det är...

Kommentarer

Postat av: Gustav

Publicerad 2008-05-05 09:03:55

Lotta gjorde bort sig i och med iron maiden covern. De sjöng så galet falskt på en del ställen och sångarens röst vad han nu heter sprack rätt tidigt i låten. inte bra inte bra.
Och jag är villig att hålla med om att Brolle inte hade några riktigt bra solister heller.

haha ang kattmat så är det rätt bra käk, frågan är bara om det är gott.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela