Ida af Larsson

God eftermiddag.

Publicerad 2008-05-11 15:17:37 i Life,

Det blev rätt sent inatt med, sista gången jag tittade på klockan var hon tio i sju. Men som vanligt så var det en sjukt rolig kväll! Började hos CC efter mitt uttröttande jobbpass med en liter mada i påsen. Vid tolv var det slut så då gick vi ner till krogen och (surprise, surprise) så träffade jag på grannen där nere och hängde med honom och hans kära vänner. Tiden gick fort och jag lyckades med att locka ner en person ifrån Lotorp för att hänga med på efterfest. Sagt och gjort. Jag, Eriksson, Limpa, Pata, Jonny och Bracky åkte hem till Magnusson för efterfest. Sjukt roligt. Men det roligaste av allt var gångfärden hem. Det började med att Eriksson och Pata snodde en flagga, sedan hade vi alla kottkrig och jag och eriksson brottades i gräset, vi snodde något konstig metallpinne och var uppe i järntemplet och härjade lite. Eriksson hittade även en gigantisk pinne så vi hade fäktningskrig vilket resulterade i att Bracky fick lite pisk.

När vi var vid stalrondellen hittade vi ett bowlingklot som vi lekte ganska friskt med och försökte jonglera med. Det gick inte allt för bra. Vi placerade den på botten utav ån i väntan på bättre tider.

Kom hem vid sextiden och sedan satt jag och Limpa och snackade lite innan båda två slog ihop som korthus.

Nu måste jag springa för nu står dom nedanför och väntar på mig. Det är match som hägrar, mot Kenty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela