Ida af Larsson

Gröna Lund

Publicerad 2008-05-02 12:19:06 i Life,

helt plötsligt blev jag sjukt sugen på Gröna lund. Men det har väl öppnat så man kan ju faktiskt åka dit. Frågan är vilket pucko man kan lura med dit. Elli är nog inte svår. Singel ovh jävlig.

Idag SKA jag;
Skriva en sida på hemtentan
Städa rummet. (vad kallar man egentligen rummet i en etta, det är i inte vardagsrum eftersom man sover där och inte sovrum eftersom man gör så mycket mer i det.)
Hitta på något otroligt roligt att göra som man inte gör ofta. (jag har redan planer, måste vädra dom med Elli som jag har bestämt ska bli min kumpan)

Hemtentan kommer att bli värst, kanske bäst att sätta igång med det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela