Ida af Larsson

Hallå, hallå?

Publicerad 2008-05-31 17:27:35 i Life,

Har inte riktigt kommit över gårdagens kavalkad i gladhet men ska snart dra mig åt Svärtingehållet. Jag, Mats, Isa, Tobbe-trollkarl, KL och Wincent ska grilla hemma hos Isa och ha det allmänt vuxet och trevligt. Ingen alkohol för min del eftersom det blev lite för mycket utav det goda igår och eftersom det är match imorgon. Jag är utlånad till Vingåker igen och dom ska möta Vingen vilket är serieledarna i div. 4. Jag känner på mig att jag antagligen kommer att dö.

Jag ska byta om och göra mig lite fräshare eftersom jag faktiskt inte har kommit ur kläderna eller sminket från igår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela