Ida af Larsson

Hej, jag heter Ida.

Publicerad 2008-05-25 14:04:26 i Life,

Och kan vara en utav de mest korkade människorna som går på denna jord. Men vad som än händer så blir det bra.

Spårlöst får mig att gråta och småle varje gång. Jag är så blödig på söndagar. Nu kom det en tår för "Rädda mammorna" reklamen, jag är verkligen blödig på söndagar.

Frukost snart, kanske? Sen så är det match och jag har bestämt mig för att göra ett mål. Nu jävlar SKA den sitta. Jag ska, jag ska, jag ska.

Gårkvällen var rolig men jag ångrar grymt mycket att jag betalade 100 kronor för att gå in fem minuter på hotellet för att sedan gå till ettan och spendera kvällen där... Men där var det mycket roligare och härligare människor. Sjöng Final countdown med en full karaokesnubbe, han var ledig idag så det var tjejen som skötte det hela.

Det var kanske 15 personer (killar som tjejer) som sa att jag var väldigt snygg igår och det gjorde att kvällen som faktiskt inte kändes så bra till en början blev kanonlyckad. Jag menar, när man får såpass många komplimanger så blir man glad och blir man glad får man ännu fler och då blir kvällen hellyckad.
Detta stod på min msn när jag kom hem;

Fan vad snygg du var i kväll! (försöker faktiskt inte stöta på dig har mitt på det torra eller vad det heter)

Nu ska jag inte gotta mig längre i komplimanger utan jag ska gotta mig i en redig frukost så att ajg får styrkan att trycka dit bollhelvetet.

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2008-05-25 17:24:21

Ida, du är alltid snygg!=) Hoppas matchen gick bra och att du gjorde ditt mål!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela