Ida af Larsson

Jaaaaaaaaaaaaaa!!!

Publicerad 2008-05-13 10:12:26 i Life,

Jag kan härmed stolt presentera mig som scenvakt under Where the action is! Min lycka är gjord! Tralalaa. Är det nu min obotliga otur ska vända?  Hoppas det. Fick även mejl om att jag klarat delkurs 3 så nu är det bara att satsa på den här. Jag är glad, glad, glad. Hahaa. Nu ska jag bara fixa sovplats, underbart!

Ursäkta mitt glädjerus men jag är så underbart lycklig så att jag nästan kissar på mig! Tjolahopp och tjosan och allt det där.

Jag ska stå några futtiga centimeter ifrån både Dave Grohl och Josh Homme! Och jag lovar att jag ska göra allt i min makt för att få peta på dom, och kanske hångla lite om dom är villiga...

Nu ska jag återgå till mitt och Hannes arbete eftersom jag sitter i sklan i Örebro och pluggar men nu kan inget ta ner mig på jorden igen.

Kommentarer

Postat av: charming man

Publicerad 2008-05-13 10:51:31

woho, scenvakter brukar jag hata xD

Postat av: kelley

Publicerad 2008-05-13 11:04:42

ÅH! jag har tjatat om W.T.A.I men ingen vill följa mig. Hur ledsen som helst. Vill ju se Queens of the Stoneage!!! åh! typist! avundsjuk!

Postat av: stubin

Publicerad 2008-05-13 20:13:54

hehehe , se där fanken va roligt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela