Ida af Larsson

Kvällsplaner

Publicerad 2008-05-29 17:45:37 i Life,

Om en halvtimme ska jag åka iväg till träningen och sedan står det tacos i kylskåpet och väntar på mig efteråt. Måste ladda upp ordentligt inför morgondagen som kommer innehålla en del stressiga moment.

Jag har tuggat sönder mina naglar igen... Hatar när jag lyckas med det. Dom blöder och gör svinont. Grattis till mig själv.

Jahopp, undrar om Elli kan få tid för mig snart? Vi ska prata om en sak som jag inte vet om jag får säga till er...

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-29 21:39:35

Kan inte riktigt minnas när jag lovade att ställa upp på detta (måste vara i ngt svagt ögonblick), var ombedd att sjunga idas sommarvisa. Men andrum? Var kom det in i bilden?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela