Ida af Larsson

Malins?

Publicerad 2008-05-12 13:52:46 i Life,

Det står MALIN över hela min mage med rosa tusch, flickorna hade lite roligt igår och eftersom vi är sådana mogna kvinnor så är det absolut inte ritat några obscenheter på min kropp...

Ligger i sängen och pluggar och blänger på molnen utanför fönstret, vill ha sommar och framför allt sena sommarnätter nu. Men det kommer tidsnog.

Nu har jag inbillat mig att jag är kär i några timmar, det har faktiskt gått över förväntan. Jag har till och med lyckats framkalla lite pirr i magen.


Har skjutit fram frukosten eftersom jag varken har pengar eller mat så att jag inte ska behöva äta mer än iaf två gånger idag. Förhoppningsvis bara en gång. Men nu kurrar det i magen så att grannarna säkert tror att det är en jordbävning på gång så det är nog bäst att käka något.

Kommentarer

Postat av: mallan

Publicerad 2008-05-13 17:37:57

haha. det är MIN mage! höhö.
jag tyckte din granne var rolig.
jag är för rastlös o skriva det, så skriv den roliga händelsen du! :D hihi.

jag måste se korten.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela