Ida af Larsson

Mattläggare.

Publicerad 2008-05-26 23:17:10 i Life,

Har pratat en jäkla massa med Mats i telefon, välbehövligt eftersom det är över en månad sedan vi träffades. Dom har ju varit iväg och spelat en del med Dawn of Silence. Nästan en timma tror jag att det blev, tiden flyger iväg när Mats och jag har våra sjuka samtal. Han kanske skulle komma upp på fredag och partaja lite, det är bara att hålla tummarna.

Det gick bra på jobbet och jag fick ett mycket förvånand sms där det stod att jag ska vara med på onsdagsmatchen. Trodde att jag blev helt bortplockad efter söndagens fiasko men jag måste ju även påpeka att jag inte riktigt fick en chans. Visserligen berodde nog det på att jag sög mumintroll men det hör inte hit. Nåja, match på onsdag och det är det vi ska bry oss om. Jag har redan börjat tagga.

Nu ska jag ringa ett samtal till Herr Omar och sedan blir det till att lägga sig. Ska försöka komma upp skapligt imorgon (jo, tjena. Som om det kommer gå) för att plugga som en liten räv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela