Ida af Larsson

Mer info

Publicerad 2008-05-29 11:04:23 i Life,

Lördagen den 7 Juni (inget nationaldagsfirande för mig inte) klockan 09.00 (hujedamig) ska jag inbefinna mig på KY musik&event i nyköping. Dagen kommer bland annat att innehålla intervju, föredrag om sig själv och grupparbete (men man vet inte om vad) och allt detta ska ta ifrån 9.00-17.30... Det är länge. Tror nog att jag ska supa till ordentligt efteråt, för att antingen fira eller sörja. Men sjuttsingen så kul att gå vidare. Jag tror så pass bra om mig själv att jag tror nog att jag har väldigt bra chans om dom får se mig "live". Som jag sa till nattskiftet inatt; "Jag är nog en jävel på att charma folk in real life". 

Det blev en ordentlig sovmorgon idag, det va gött. Men snart ska jag sätta igång med att jobbapå mitt liv men först frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela