Ida af Larsson

Mot viktigare saker.

Publicerad 2008-05-14 14:49:07 i Life,

Nu har jag suttit och tittat på bilder ifrån WTAI och bara fantiserat om hur bra det kommer bli. Måste bara komma på vem jag kan bo hos i Sthlm. Vill ju inte att det är någon som bor för långt utanför för jag har ingen lust att gå ensam en lördagnatt i förorten.

Nåja, nu är det iaf dags för mig att bege mig till jobbet. Ska försöka hinna emd en snabbdisk först och hänga ut kläderna som inte hann komma med i torktumlaren ocskå.

Just det, jag kan vara en utav de dummare som finns. Slängde i rödtvätten två gånger för att jag inte kom ihåg att jag hade tvättat den redan så jag hann inte med allt. Så typiskt mig. Nåja, nu är det rent något så förbannat iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela