Ida af Larsson

När får man lov att explodera?

Publicerad 2008-05-20 13:36:14 i Life,

Nu har katten vält ner alla mina parfymer och haft sönder dem så att det stinker parfymaffär inne på toaletten. Tydligen så blir sakerna bara värre och värre. Bloggen fungerar inte heller som den ska. Katten höll precis på att välta ner tvn ifrån tvbänken. Det är nog bäst att jag bara går coh lägger mig igen och vaknar tills helgen då man kan supa skallen i småbitar så att man slipper tänka.

Oj, vad jag är bitter.

Det positiva är iaf att jag snart antagligen kommer att vinna en miljon eftersom jga råkar ut för så mycket otrevligheter nu

Emil påminnde mig om barnen i Afrika men jag morrade att jag hellre skulla vara ett fattigt, svältande barn i Afrika än mig själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela