Ida af Larsson

ojojoj

Publicerad 2008-05-10 14:27:42 i Life,

Vilken kväll! Tror inte det har hänt så mycket på en och samma kväll på länge.

Kom hem ganska sent från Linköping så det var bara att kläa om och göra sig fin på dom tio minuterna som Helena sa att jag hade på mig. Gick till Vibjörnsparken där det satt en massa folk och drack lite öl och härjade. Jättetrevligt faktiskt och lilla Martina kom också bort och var allmänt gullig.

Jag, Helena, Isabel och Martina åkte bort till profilen för lite fest hos Anita och det blev väldigt,väldigt roligt faktiskt. Jag var sådär härligt glad igår med (vilket det känns som om jag ofta är nuförtiden) och älskade allt och alla. Fick en komplimang ifrån lägenhetsinnehavaren där hon förklarade vilka oerhört underbara ögon jag har. Det gjorde inte direkt några negativa effekter mot mitt redan superglada humör.

Åkte ner till krogen vid halv tolv och jag fick ligga som en räka över alla andra därbak eftersom vi var en för mycket och slog huvudet i dörren när rondellen tydligen var lite för snäv för att ligga så. Ingen skada skedd eftersom jag hade några öl innanför västen/klänningen. Lyckades få ihop två gratisöl ute på krogen och pratade med en massa människor och hade det trevligt. Träffade på en till som tyckte att mina ögon var det vackraste han hade sett. Det har han visserligen sagt förut men vadå, det är lika trevligt varje gång.

Efter krogen begav vi oss till grillen vilket jag känner nu i efterhand att vi inte skulle ha gjort med tanke på att jag lyckades få en kniv upptryckt mot näsa. Någon karljävel trodde att vi tog kort på honom när vi tog kort på oss och det var tydligen ett så allvarligt brott att jag förtjänade att bli knivhotad. Jag säger då det. Först blev jag lite rädd men sen blev jag bara förbannad att han hade mage att stå där med dragen kniv så jag var nog ingen bra person att knivhota. Nåja, för att göra en lång historia kort så är det iaf polisnamält nu och fru polis ringde och väckte mig tio imorse och hade ett litet förhör.

Åkte på efterfest och efterfestan var mycket trevlig med dans, sång, bråk om musik, björn gustavsson och kramar. Kom hem fem imorse efter (som vanligt och det känns ovanligt) underbar kväll.

Nu är det så att jag tydligen börjar jobba om en timme så det är bara att pallra sig iväg då. Fest hos mig tror jag och sedan utgång ikväll men jag slutar åtta så det blir inte så mycket bloggande idag heller.

Ursäkta mitt långa inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela