Ida af Larsson

"Om man går i cirklar..."

Publicerad 2008-05-25 23:53:48 i Life,

"så hamnar man just där, där man en gång startat där man påbörjat sin färd."
-Charta 77, En björn och en tiger.

Har varit ute och gått med Elli och Malin i Hällestad, vi tog en lite promenad i raketfart. Fick jätteont i högra skinkan... Vet inte vad det är för fel på min anatomi men något är det.

Imorgon är det en sådan där jobbig dag igen. Stressig till tusen men jag hoppas på en kvällspromenad imorgon iallafall för att blåsa bort det värsta utav stressångesten jag har en tendens att få. Dock skulle det vara trevligt om Elli utav någon konstig anledning stukade på höfterna så att hon kan hålla min takt och inte pinna på som någon efterlyst bandit.

Börjar må illa utav sömnbrist, kanske dags att lägga sig. Det blev inget ligga ikväll men det går säkert för sig någon annan dag.

Kommentarer

Postat av: Elli

Publicerad 2008-05-26 13:48:48

Det är inget fel på min takt, det är dina ben som är för korta. Om man ska ut och gå för att MOTIONERA så ska det ju hållas ett visst tempo, rätta mig om jag har fel? :)Dessutom blir det svårt att gå alls med en trasig höft, då får DU köra rullstolen :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela