Ida af Larsson

Osäker

Publicerad 2008-05-19 12:34:59 i Life,

I don't get you.
I can't forget what you forgotten.


Vaknade upp med en stark känsla utav osäkerhet idag. Jag har inte planerat dagen efter klockslag vilket är en anledning till mitt oroande, sen så valde jag att inte åka iväg till Örebro trots att det är seminarie vilket gör att jag faktiskt ligger här och skäms lite. Men det är så mycket som jag är osäker på i mitt liv just nu. Jag gillar det inte, det är som en fluga i saften.

Idag har Helena och Henrik varit ihop i fyra år och under den perioden har jag lyckats haft fem pojkvänner och ännu fler "flyktiga bekanta". Det kanske inte är så konstigt att jag ibland känner mig rotlös. Eller rastlös för den delen... Men, men.

Jag känner mig ledsen, tom och ensam. Fast det är jag inte på långa väger. Det är nog bara det att jag och min vampyrdam satt och pratade igår om saker som gjorde att jag kände mig som fjorton igen och jag har nog gått in i det, jag har känslor jag ahde då och en önskan om att bli fjorton och hormorstinn igen.
Är det jag som ska få åldersnoja på mina 20 år nu?

Men nu ska jag inte tänka på det förrän tidigast onsdagkväll. För idag ska jag städa och jobba senare ikväll. Faan, jag missar träningen.

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2008-05-19 12:42:05

ta dagen som den kommer :D

Postat av: Evelina

Publicerad 2008-05-19 12:45:29

Jättesnygg bakgrund du har!:)

Ha en riktigt superb dag tjejen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela