Ida af Larsson

Problem

Publicerad 2008-05-24 17:11:16 i Life,

Det är lite jobbigt det här med att jag inte kan logga in på blogg.se för jag försöker alltid ändå...

Trött och solbränd efter två timmar som  parkeringsvakt på motordagen i Igelfors. Igår blev det nyktert men ack så roligt. Surrealistiskt men roligt. Stor slagsmål som vanligt i Finspång men det var inget allvarligare än några spräckta läppar och en hel del förolämpningar. Blev ytterligare ett nattligt besök hos mig. Fjärde gången på fyra fredagar/lördagar...

Sitter och pepper lite inför Eurovision och dubbeldansen som är ikväll och som den schlagergeek som jag är ska jag lägga upp mina två favoriter;




Sébastien Tellier - Divine.
Frankrikes bidrag och den som jag hejar på (utöver Charlotte)




Deep Zone & Balthazar - Dj, please take me away.
Bulgariens bidrag som jag faktiskt röstade på men som inte tog sig vidare ifrån semin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela